dinsdag 6 december 2011

Maandag 5 december - Stiekem al 6 december


Hier lig ik weer, met mijn laptop in een heerlijk stomend bad.
't Was me de nacht wel. Ik heb voor morgen al een massage besteld. Zo eentje met op-je-rug-staan enzo. 
Slecht Weer Vandaag heeft geen slippertjes gemaakt, de jenevers waren van een goed jaar en Zwarte Piet kon slechts twee keer geen kant meer op. Sinterklaas zal hem en zijn groeiende bierbuik moeten helpen met een fitnessabonnementje.
De kinderen zijn zoet aan 't spelen met hun kraakverse cadeautjes. In die rust beginnen de mama's en papa's te denken aan de kerstboom. De kerstballen worden afgestoft, de vleesbestellingen bij de Colruyt lopen binnen en postzegels worden gelikt. 
Hah! (Ik slaak een oprechte zucht van opluchting.) Kerstman, 't is aan u!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten