zondag 4 december 2011

Zaterdag 3 december


De grote dag nadert. Vanavond amper tijd. Hoe zeggen ze dat? Ik weet niet meer waar mijn hoofd staat. Ik loop rond als een kip zonder kop. Enfin, in elk geval iets met mijn hoofd. Deze dagen overweeg ik geregeld aandelen te kopen in Bayer. We zijn in elk geval al goede aspirineconsumenten. 
En dikke voeten, ik loop (ja, echt rondcróssen) vandaag rond in de pantoffels die ik vorig jaar van Zwarte Piet kreeg. Fijntjes, mij opzadelne met gigantische pluchen rendiervoeten. Genoeg kwaaltjesgeklaag.
Er is nog zoveel te doen: Slecht Weer Vandaag borstelen (en op tijd doen gaan slapen), mijn neushaar trimmen, Zwarte Piet zijn muts zoeken (God weet waar hij ze nu weer heeft laten slingeren), uiteraard veel pakjes inpakken en triëren, mijn schoenen poetsen (hopelijk besluiten mijn voeten vannacht terug normaal te worden), het Sintboek controleren, een check-up van de schoorsteenborstel en flamazine klaarleggen (gloeiende kooltjes wennen, maar soms spatten ze op). 
Duim voor mij. En voor Slecht Weer Vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten